La Scolca și Versace, echilibrul perfect între vin și modă

La Scolca și Versace, echilibrul perfect între vin și modă

Celebra casă de modă Maison Versace și-a lansat noua colecție alături de vinurile La Scolca. Evenimentul exclusivist “La Vendemmia” a avut loc la Roma, la sfârșitul lunii octombrie. Potrivit reprezentanților Versace, acesta a reprezentat “combinația perfectă între puritatea stilului Versace, un brand creat cu linii clasice prin excelență, și estetica gustului vinurilor Gavi dei Gavi, recunoscute prin puritatea lor minerală și prin armonia structurală”.

Pe lângă “asemănarea estetică”, cele doua companii s-au asociat pentru această lansare și datorită cromaticii folosite de Versace pentru noua colecție – auriu și negru. Culorile reprezentative și pentru “Etichetta Nera” Gavi dei Gavi, vin care este văzut ca o “reprezentarea a valorilor stilului de viață italian: eleganță, cultură, familie, tradiție, inovație și viziune”. “Ceea ce a adus la un loc cele două lumi, oarecum distante, a vinului și a modei, este cea mai bună definiție a conceptului esteticii, termen ce provine din limba greacă și care înseamnă senzație”, a declarat Chiara Soldati, proprietarul și vinificatorul cramei La Scolca.

Pentru cei ce încă nu au avut ocazia "întâlnirii" cu La Scolca, aceasta este o cramă artizanală, considerată pionier al vinificării moderne a soiului Cortese. Fondată în 1919, La Scolca a reușit să se diferențieze între producătorii de vinuri de calitate Gavi, remarcându-se ca una dintre cele mai bune crame din Italia. Acest producător este cel care stabilit un nou nivel de calitate și a dat startul modei pentru vinurile seci în Italia, in 1966, când a lansat celebrul “Gavi dei Gavi”. Având cele mai vechi vii de Cortese din Piemonte, cu vârste de peste 60 de ani, cu o tradiție îndelungată în arta vinificării, La Scolca oferă pieței vinuri spectaculoase, complexe și concentrate, ce pot fi găsite pe meniurile celor mai celebre restaurante din lume.

image

Află când produsul intră în stoc

CAPTCHA
Această întrebare este pentru a testa dacă sunteți sau nu vizitator uman și pentru a preveni trimiterea automată a spam-ului.
FB data